2006-03-23

Pertemuan di Paroi

Last week aku ke paroi bersama-sama dgn teman-teman ku..satu bas beb..bukan ape ade perlawanan bola n bola jaring bersama dengan Hospital Pakar Seremban..dan bak kata orng tua2..sambil nyelam minum air..aku juga berjumpa dng member chat dari laman tak lain dan tak bukan si reddragon, mula nyer aku nak jumpa ecah jugak tapi minah tuuu lambat sampai coz dia ade kat kg dan shaark pulak kerja hermmm....

so aku jumpa mamat nie jelah....ok lah si dragon tuu aku bukan pandai nak komen pasal orng nie..mula2 tu aku ade rasa segan jugak yerlah aku nie kan ehem2..wakakakakkaka aku je paham ..tapi aku tngok dia ok je..aku pun ok jugak..dah lah siap pekik2 lagik kat sana yerlah sokong "my team"...kami menang dua-dua game tu...kira puas ati gak walaupun sampai kl lambat mlm tu, dlm kol satu pagi lebih kami sampai kl coz ade "kecemasan" semasa di seremban...ok sampai ketemu lagik...

4 comments:

Anonymous said...

all the best to you nani...
apa apa pun u tetap 'VOUGE'...

- ICE

nanies said...

wheheheh..thanks ice sudi singgah n memberi komen...

Anonymous said...

alamakk....wa baru masuk arr blog nih...ermm takde rezeki nak jumpa erk..takpo next time okeh!! Muahsss

~ GAB ~ said...

Laa... kenapa tak cakap awal2. Kalau tak GAB tunggu...