2006-04-09

My best friend wedding..

Sure rasa cam citer julia robert tu...kekekkek tapi kes aku nie tak sampai lah camtu..tak ade sapa yg kejar sesape..yeah it's true..1st may nie dia akan kawan, my best pren ermm rasa sedih n terharun tak lupa gembira lah... coz kami dah lama kenal, aku rasa dia lah kawan lelaki aku yg paling lama aku kenal n still contact sampai sekarang..tapi bila dia dah nak kawen nie..so everything kena slow down, dah tak leh cam dulu lagi..suka2 aku nak call dia bila..even dia tak kisah dan tak mau aku lost contact dgn dia...beriya-iya dia ajak aku ke majlis perkahwinan dia..sure lah nak pergi nyer kalau tak ada aral melintang, sempat jugak bagi nasihat kat aku tu..cesss..nasihat yg mengenakan aku lah ape lagi, bila nak kawen..bla..bla..bla..so to my dearest pren tahniah n semoga berbahagia selalu, terima kasih kerana sudi menjadi seorang teman yg sangat memahami

7 comments:

Anonymous said...

Emm rasa cam abang sen jer yang ko maksudkan .. heheh .. tapi bila ko cakap baru nak kawin .. abang musykil sikit sebab abang dah kawin .. hahahah ... tak per ler dik .. pi jer laa kenduri dia nanti .. emm nak gempak sikit bawak jer abang sen nie leh wat eksen sikit .. kekeke ..

Anonymous said...

tapi abg sein jgn lupa 'pakai' moustache tau... nanti org kat kenduri tu was2 lak 'kejadian' abg sein... ekekekek... erkk x tau moustache tu apa?? alaaa.. adek badek mickey mouse larr... kan nani kan... ekekkeke... SEIN, jgn amik hati @ marah eh... ice gurau2 je...

- ICE -

nanies said...

wheheheh sein n ice..ermm mmg nak pergi nie...tak sabar rasanyer...1st time dapat jumpa life dgn dia..wakakakak..hopefully everything will be ok...wkakakak

m i n e r a l . . . said...

hehehehe i pun terasa gitu gak abg sein...huahuahu husinah tul...
tp apa nk segan aku yg dah kawin nie pun ko call tgh-tgh malam ajak borak... tarak hal pun wakkaakkakakaak...selalu pulak tu...ahaks... [ pitanah kecil ]

nanies said...

cess..bila laks aku selalu call ko ni, memalam laks tuu...mmg arr pitnah kecil tul ko ni..ko lain tun..dia lain...wkakakakka..(smbil garu2 pala pikir ape yg lain)

Anonymous said...

kekeke bukan ko jer tun .. abang husein nie yg jauh2 pun dia call mlm2 .. katanya windu .. tak dengar sore tak leh tido .. hehehe .. ingat sore sen jer ko nak dengar mlm2 nani .. rupanya sore tun dan ramai lagi .. wakakaka

~ GAB ~ said...

GAB pun rasa macam Abang Sen gak... wekekek On a serious note: GAB masih lagi mencari sesorang yang bernama Aida Suzanna...