2006-06-17

Relakslah...

I think i love u... coz i miss u ..i falling for u.. now i need u antara bait2 perkatan dalam lagu korean yg lain nyer aku tak paham alah cerita "full house" tu..sedap tul lagu ni..mula layan jiwa..layan blues..actually aku berfikir sampai bila dan kemana arah perjalanan hidup aku kini dan seterusnya..aku selalu ambil mudah setiap perkara yg melibat kan hati dan perasaan nie, berlagak seperti tak ada apa2..kebal lah kununnyer..wheheheh..
but when u are alone u will fell it...so aku akan sibukkan diri aku nie..buat lah ape jua aktiviti yg tak melibatkan jiwa dan raga.
Life must go on...so walau apa pun yg terjadi aku kena teruskan perjuangan aku nie..demi orang2 yg aku sayangi..aku tak leh menoleh kebelakang lagi.Yihaaa..be strong..cayuk!cayuk!cayuk!..

4 comments:

m i n e r a l . . . said...

wa dh kasi igt, jgn fikir kebal sgt, dugaan tu ade kat mana2 jer, sila berhati2 di jln raya yerk...takde immunenyer kalau nk kena selesema dok dlm bilik strealise pun leh kena...

nanies said...

yerlah mineral wa ingat pesan lu lah nie...wheheheh...

~ GAB ~ said...

Masa first GAB baca tadi GAB ingatkan tuju kat GAB... wahwahwahwah... Anyway GAB tahu apa yg tersirat...

nanies said...

uiks..gab kalu tahu ape tersirat simpan je lah dlm hati ek..syyy..jgn kasi tau sesape...kekeke...