2006-08-09

Rakan-rakan laman







Salam pada semua..ni adalah antara rakan2 sama-sama join makan2 pada hari sabtu yg lepas 05/08/2006..kat Kelab Sultan Sulaman , Kg Baru..sorry kalu gambar ni gelap, tapi aku suka camnie wakakak penat korang nak fokus kan.Tulah sape suruh sombong sngat tak mo join hari tu. Ada rakan dari serawak, seremban, muar tak lupa jugak sungai petani yg datang..meriah jugak lah. Antara yg hadir.. Adam n wife, Jkong n wife, Abgbest, Apple, She, Ice_Latte, Marfio7, Rush, Tun_Sri _Lanang, Grapes_Gal, Jet809, Rai(kalu aku tak silap), Lanun,Ayangmas, kwn tun, kwn rai, Labu, kwn labu, Afinsngt, Reddrgon erm..ermm ade ke yg aku tertinggal nie...sory pada yg aku tak sebut namanya..Ram ku rendah lah.Tapi dlm gambar nie ade yg tak ade..hehehhe..termasuklah muka aku..whehhehe..so enjoy kengkawan semoga jumpa lagi..

9 comments:

Anonymous said...

ko mmg naniess..lagi sekali kalo ada gath..aku akan jadi photographer. Sure muka korang bleh jadi cover majalah "Vogue". Bukan sombong tak nak datang...aku kerja laaaaaaa.....uwaaaaaaaaaaa!!

nanies said...

wkakakak ku dulik ape shaark time wat makan2 timu tu bz manjang...heheheh...nanti bln posa pun ader haa..ku jemput make sure jadual kasi block...

Anonymous said...

sen pn nak pi gak .. tapi cam ko arr shark . keja maa .. faham arr boss tu manja sangat ... xpi nanti keja semua tak jalan ... lain kali wat masa boss sen tak ada time dia pi kutip karpet kat oberC .. hehehe

Anonymous said...

Bestnya dapat kenal dengan kauorg ...tapi nak buat mcm mana ..dah hubby xnak ikut serta ..susah aar dah khawin mcm2 xleh ..ehehehehe

m i n e r a l . . . said...

wei wei tun sri lanan tu sapa? kat laman dr.evil jer aku kenal wakakaak
ceh husien and shark alasan jer la korang...
sib baik last minit leh gak ku jumpa nanies yg comel nie jejejeje...

Anonymous said...

sapa nak join aku ....gathering di sudan....

huwaaa sorang sorang...hwaaaaaa

nanies said...

sian im..takpe..nanti kalu balik mesia..kasi tahu awal2 so leh buat makan2 tuk im laks..leh yer im..

mineral: kekek dulik ape..yg aku tahu tun_sri_lanang je..dr.cinta ku tak kenal...wakakakka

~ GAB ~ said...

Yg da-bomb cute-mute come-lote tu siapa?

Next time around I will try my best to attend NANI. By the way... URL utk blog TUN camana ek...? GAB baru clean up dari browser..

Anonymous said...

Sori nani... tul2 nak join ritu..
tapi pasal shaark x join... x jadik arr join...
keh keh keh...
sal gambo gelap x per... ader software leh terangkan...