2007-02-16

Awan Yang Terpilu...

kerana cinta aku kembara
bagai camar
melintas laut
mencari pohon
untuk berteduh

kerana cinta aku kembara
ikut lagu
bisikan hati
mendamba kasih
paling setia

sepasang sayap
tak terlihat
umpama mimpi
yang tersimpan..jadi rintik
rintik hujan..
menciptakan
awan yang terpilu

puisi ini
tercipta lantas
tak kesampaian
hajat meronakan
gelora rinduku kepadamu...

ingin sekali
aku ungkapi
isyarat jiwa..dengan sempurna
biar kau mengerti
biar kau sedari
keadaanku..yang memujamu......

~Ning Baizura~

Masa jet mula-mula dengar lagu nie..terus je suka..mungkin liriknya dan juga video klip yg mereka buat tu dah mmg menarik..dan mungkin kerana ada tempias skett kat jet kot...heheh..

5 comments:

~ GAB ~ said...

I am a fan of Ning Baizura but not necessarily I know her songs. May be her look to me is sexy. I met her once at Pan Pac when I had a function goin' on over there. Talked to her in the cofee house and she is damn matured lady for her age.

Anonymous said...

ermmm......karaoke tuh jgn samapaii pecah lampu k...aku takder nak jd backup singer...wakakakka

nanies said...

GAB-> ermm tengok pun mmg matang orng nya, jet mula minat ning masa dia mula2 nyanyi dulu, walaupun macam2 gossip yg melanda jet suka bakat yg ada pada dia..walaupun jet bukan peminat yg fanatik

azu-> eleh zue..katakan saje ko windu nak dengar sore aku nyanyi..aku selalu nyanyi tuk ko dulu..katakan je..katakannnn..katakanlahhhhhh...hehehheh

Anonymous said...

salam mesra jet@nani...

seperti yang dijanjikan....
saya bagi website lagu yang jet cari....enjoy ok

http://nancyarsita.multiply.com/music/item/46
http://krudeen.multiply.com/music
http://romeoecho.multiply.com/tag/song

jet...banyak lagu nak di download lam tu....

see ya around jet...

loves

awin

nanies said...

ohhh tenkiu....tenkiuu.....