2007-09-03

Tak tahu macam mana nak mula, tapi hati nie ada berbagai cerita yg nak di coretkan kan..semua seperti satu tali yg bersimpul minta dihuraikan agar dapat mencari jalan keluar dari suatu kekusutan. Ermm belum terlambat bagi ku untuk mengucapkan selamat hari merdeka kepada semua teman-teman samada yg ku kenali atau pun tidak..tidak terjangka oleh akal, aku masih dapat menyedut udara di bumi bertuah ini untuk menyambut hari kemerdekaan yg ke- 50 tahun. Tiada agenda istimewa pada hari itu, cuma aku dan kakak ku ke Jjusco Wmaju bersama anak sedara ku..untuk membeli belah. Lewat ptg kami pulang ke rumah. Kerana kesokkan hari nya aku bekerja juga hari berikutnya.
Itu cerita tentang merdeka, dan tak lama lagi ramadhan muncul lagi...dan bersama-sama akan mengerjakan ibadat puasa..tup tap tup tap..dah raya...yihaaaaaaaaaaa.....kekeke...then time-time sblm nak posa nie aku mula lah teringat kat si dia..whehehe...rupa-rupanya baru aku paham kenapa aku dlm kekusutan aku dlm kerinduan...apelah lah aku nie. Biasalah benda-benda camnie kekadang datang gak.
well..aku rasa tu je yg aku nak merapukan kan...adiosssssssss...

6 comments:

arZOoo said...

ermmmm..tak tau gak mcm maner nak mula..kekkekek....but always,itu lah yg ko kenang not only ble pose or raya dah dekat...all d time kan...heheeheheheh...balik lah tuh dia nyer

13may said...

hehhe....tak paham aku...
hahha

jaketbiru said...

rintihan kerinduan tu 13may.. ciann dia

m i n e r a l . . . said...

err.r.r.r.r sukar d ungkap... tp bisa dikawal...
jaga diri yeahh sahabat ku..

13may said...

selamat berpuasa :)

nanies said...

azooo ~ tau tak pe

13may ~ better don't may buat sakit pala je

jaketbiru ~ hai nide...kekekke

mineral~ ok thanks