2009-06-08

Pertunangan....


Cinta...
Dapat Mengubah Debu Beralih Emas,
Keruh Menjadi Bening,
Sakit Menjadi Sembuh,
Derita Menjadi Nikmat,
Dan Kemarahan Menjadi Rahmat..

Ehem...ehem...nampak itu cincin ada cantik ke tak? baiik jawab cantik kalu tak ada yg makan jari kang..hehehe..well dun be surprise..it's just a pic..simboliknya satu pertemuan..ahad lepas dengan selamatnya dia menjadi milik sang teruna..majlis pertunangan yg di harap akan berkekalan hingga ke hari penentuan.. jet tak dapat menghadirkan diri pada hari kejadian..tapi jet sempat datang sebelum hari kejadian walaupun demam dan batuk kugagah jua..ciwah...hehehe..lagi pun jet keje ahad tu..yelah kang ada lah yg mengumpat jet nie..best pren tunang pun tak mo pergi..lu mana tau ceita dalam hati gua..main tudo2 je..sedih tau..apa pun jet doakan semoga pertunangan ini...sentiasa di berkati oleh ALLAH..

Jet sampai Jb ari sabtu pagi coz jet dari melaka..lagipun jumaat tu jet bawak kak jet n askar2nya balik kg cuti sekolah kan...then sabtu petang jet balik melaka balik then mlm baru balik kl..oh ya abah pun ikut sekali coz ada hal kat majidi so sekali jln lah...tak singgah lama pun kat umah dia..jet tak sihat lagi pun kang tejangkit lah kat orgn nak betunang nie...hehehe..Tahniah...Tahniah ...Tahniah again dari jet...well kengkawan...kita tunggu kat jemputan okeh..then leh kita konvoi reramai ke JB okeh...

9 comments:

arZOoo said...

tengkiu2 bg aku kek menara klcc tuh..huuu thanks gak ko dtg skejap..anywayyy..yehaaaaaa aku dah tunang rupanya, takleh nates2 lah nih..wakkakakaakkakaka

m i n e r a l . . . said...

kekekek sampai pon, ada jua alasan nk beri... haaa ade pon kelija kat kg, jejejeje...
majuk dgn aku ker.... pirahhhhh.

jet nnt kita tgk transformer erk.

nanies said...

azu ->ok tak rasa dia weii...kalu tak bg tau je lah...lenkali aku tak mo order lagi kat dia dah lah mahaii...hehehehe...ermmm ur pic plzzzzzzzzzz..

tun-> nengoklah kalu aku rasa nak nengok dgn ko..haritu terminator pun ku nengok sorang2 je...

Kuli_Gomen said...

bila la cincin tu nak jadi milik ko yea...????

nanies said...

kuli gomen-> wakakak jadi milik aku ke....apa kata ko carikkan orng tuk bagi kat aku...hehehehe...

m i n e r a l . . . said...

majuk la tu...takmo tgk takpe la, apakan daya tak sudi

arZOoo said...

wakakaka korng dua nihhh.....

Anonymous said...

ermmm congratulation buat Azu

dah tak ade rezeki kan

Faz

nanies said...

salam faz...rezeki tak datang bergolek..kena ada usaha dan tekad..well apa pun harap faz terima seadanya..mungkin ada yg lebih baik utnuk faz kat luar sana kay..doakan mereka bahagia kay...