2006-09-05

Layann....zass

Pada 30/09/06 yang lalu aku serta rakan2 yg lain telah berangkat ke Pasir Gudang Johor, kerana kami menyertai sukan KPJ di sana.Perjalan pagi tu di iringi dengan hujan lebat dari kl sampailah ke jb, diaana kami tinggal di Tanjung Puteri Golf Resort..cantik tempatnya, tenang, selama 5 hari kami berkampung di sana. Aku tak masuk ape2 acara ,cuma sebagai medik team sahaja..tapi tetap satu tugasan yg penat. Sesambil tu aku jadi penyokong kepada pasukan kami...wheheheheh..mana leh tahan beb duk je..tu lah sore nie dah jadik serak..tapi tak lama lagik oklah nie..Tapi sayang aku tak ada gambar nak letakkan kat sini,coz gambar aku kat dalam orng lain punyer kamera.
Ramai peserta dari 15 buah hospital datang bagi memeriah hari tersebut, termasuk dari sabah dan serawak..kira 620 orng semua nya. Tak silap aku hospital aku tempat ketiga keseluruhan...(heheh masa depa announce tuu aku g mana tah). JB 1st overall winner diikuti northern region 2nd. Apa yg menyeronokkan dapat berjumpa dgn para pekerja dari hospital yg lain dan bersaing secara sihat, walaupun terdapat ketidakpuasan hati, tetapi adat bertanding ade menang dan kalah.
Tahun depan sukan KPJ di adakan di Selangor pula, so yg akan organise ialah Damansara dan Selangor Medical Centre. Hospital aku dan Tawakal duk rileks lahhh...lkekekekek...maybe korang pelik kan..sekarang nie klang valley dah ade dua team. Hermm aku tngah letih nie..saje layan kepala menulis niee..kalu citer aku nie tak best..sorry lah geng.....wassalam..

3 comments:

jaketbiru said...

asyikkk kasi alasan yang sama jer dari dulu.... gambar kat kamera orang lain lah... gambar tak ada lah... hmmmmm...bohong dosa tau nani..

nak pengsan lah..bagi nani rawat..
CPR tau nani...
heheheheheheh

nanies said...

ahaks..nide tahu sesangat ..baru je abis amik couse tu 13/09 ari tu...kalu nide nak jadik model leh gak...kita buat laman CPR gath..

Anonymous said...

jet... pleeaaassee... carik gak gambo-gambo tuh...
emmm... nurse2 dari sabah tu sure mari nyer ek....
keh keh keh...