2007-10-01

Selamat Hari Raya

Assalammaalaikumm kepada semua rakan-rakan yg mengenali diri jet nie, di kesempatan ni jet menyusun sepuluh jari kepada rakan-rakan sekalian memohon maaf jika ada diantara sedar atau tidak jet ada menyakiti hati kalian semua. Semoga Aidilfitri yg bakal menjelang tiba memberi satu cahaya yg amat bahagia buat semua, ketika memandu nanti berhati-hatilah yer..semoga kita semua selamat sampai ke destinasi masing-masing. Jet akan pulang ke kampung pada 12/10/07 lepas keje..hehehhe..ptg nak raya tu.... dan jet tak sabar nak jumpa rakan-rakan di kampung baru nanti, jet harap ramai yg hadir. ERmm rasanya tu aje yg jet nak katakan, dan sekali lagi akhir kata..Selamat Menyambut Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin..

8 comments:

arZOoo said...

ehehehehheh...seperti thn lepas aku tak dapat nak 'perjalanan jauh tak ku rasa, kerna hatiku melonjak sama, ingin jumpa sanak dan saudara, yg selalu bermain di mata' uwaaaaaa...camner nih tak pat feel drive balik kg nih...kekekeke

tp walau camner pun, thn nih aku raya kat kg mak aku ngan makcik2 aku, yehaaaaaaaaaaaaaaa...

selamat hari raya eh nani, ko dah beli mixer kan, so tak payah lah tlg aku pukul telur tuh sampai kembang..wakakakakakakaka..woit duit raya aku maner, ingat sket ko tuh lagi tua dari aku k....duit raya! duit raya!

m i n e r a l . . . said...

'perjalanan jauh tak ku rasa, kerna hatiku melonjak sama, ingin jumpa sanak dan saudara, yg selalu bermain di mata'
ehem ehem this time let me sing plak yerk arzoo eheheh

selamat raya jet, maaf zahir batin, if free nnti aku pi hantaq t-shirt yerk jejejej.

Darling said...

selamat hari raya & maaf zahir batin juga :)

jangan epy sangat sampai memudaratkan lak..

jaketbiru said...

hulamakkk.. ada darlingggg..

ermmmm.. jet meriam buluh tahun lepas ada lagi tak?? jom main letup-letup jommm...

((sesambil letup-letup kan pala tapir.. hehehehehe..ampunn)))

13may said...

waaa....darling ada kat sini la...

selamat hari raya...maaf zahir batin...

ikhlas,
13may
www.13may.blogspot.com

ayang_mas said...

Selamat Hari Raya Jet...ampunkan salah sialp ayg ekk..((cedih ni..))..memandangkan azu minta duit raya...AYG NAK JGK!!!!!...ayg beganda adik dr Jet...kalo azu dpt..ayg nak jgk!!!..xkira...xkira...xkira...nak jgk!!!!

Anonymous said...

Wokeh jet...selamat pulang beraya ke kampung. Jangan lupa kumpul angpau banyak² arrr...hehee. Selamat Hari Raya buat dirimu yang dekat tapi jauh....muahsss!

nanies said...

azu-> wheheh kira ok lah tu dapat jugak rasa berjumpa sanak n sedara..

mineral-> mekasih tun kasi aku t-shirt tu...selamat hari raya kawan

darling-> macam tahu2 je perkara mudarat akan berlaku pada jet..sejak kuar dari ward jet akan cuba sentiasa berwaspada

jaket-> kita ada main meriam ke nide..wheheheh...nampak gaya kena masuk utan cari buluh baru lah

13may-> same goes to u

ayg-> tak ada makna aku nak kasi azu duit raya..sbb yg muda kena bagi yg tua..hehhee so bak sini duit raya...hehehe

shaark->lama tak borak sama ko, sihat ke kengkawan yg lain kat sana ok tak..kem salam sama aisayh lama tak dengar berita...ko pun selamat hari raya yer..