2007-01-28

Semalam...

Acumm!!Acummm!! hadoh perit dah idung nie...heii selsema dah aku..nie yg tak tahan. Sib baik hari nie aku keje hai leh gaks jumpa doc mintak ubat..tapi ape yg nak kuceritakn kan bukan mengenai hari ini..tapi semalam. Semalam dapat msg dari seorang teman, katanya si jantung hati akan ke kl hari ni(ahad) kerana telah mendapat pekerjaan yg baru..tahniah buat si wanita dan yg lelaki jgn sedih hati...kl ke selatan bukan jauh sgt. Adeh rasa panas lak badan... Dia tnya aku hadiah ape yg patut di beri..kalu perfume ok ke...aku sengih je baca msg coz smlm hari sabtu setengah hari kerja jadi lepas tu g dating lah..apelah korang tu pun tak tau..heheh..so aku nie kan mulut kekadang jahat skett..cakap ikut suka hati. Aku kata orng tukar kerja kena bagi hadiah ke..si dia tak kasi kwn aku nie ape2 ke..coz ade tolong aweks nie...jahat kan mulut aku. Lagi aku kata ikut suka lah nak kasi ape kalu kasi perfume nanti abis so terpulang lah..lagi aku kata kat dia kalu sesuatu tu dari yg di cintai walau hanya sekeping kad pun pasti lah si buah hati menerima dgn penuh kegembiraan..ye tak?


Then mlm semalam aku msg dia kata maaf pasal hal siang tadi.. bukan tak mo kasi cadangan tapi awek dia pepandai lah pilih.. lagi pun aku yakin dia pandai memilih bab2 hadiah nie..dah berpengalaman lah katakan. Dia kata dia beli sesuatu yg akan membuat si dia mengingati dirinya..good 4 him lah..then adalah some word yg aku hantar kat dia yg aku harap tak mengecilkan hatinya.. Setahu aku sejak aku kenal dialah kan, aku sering minta maaf dari nya..sebab aku rasa ayat2 aku tu menyakitkan hati..heheheh sedar tapi kekadang tak dapat nak di kawal. Aku pernah cakap aku bukan yg bagus sangt, tapi aku nengok dia nie terlalu baik. So aku geram bila ada2 masanya aku rasa dia nie macam tak leh nak fikir sesuatu benda dengan rasional. Jadi smlm aku fikir apa pun yg dia nak buat itu hak dia... kalu dia masih nak pendapat aku..insyallah aku akan cuba sebaik mungkin untuk membantu. Jadi tulah dia perihal smlm...

2 comments:

blackwira said...

hehehe....thanks jet. Saya kan terus mintak pendapat awak tu sampai bila2. Bole kan????

Anonymous said...

heeheheheh...kalo soal hati susah utk seseorng berpijak d bumi nyata.. give them sometimes and they will learn something...