2007-01-11

Tahniah ku ucapkan kepada seorang lagi rakan laman yg telah mempunyai blognya sendiri..moga dia akan terus menulis, kemudian aku meneliti semula blog aku nie, hahahha banyak betul lagu yg aku letakkan kan disini rupanya, actually lagu2 tu tak ada kena mengena dgn diri ku sangt cuma ada lah di antaranya yg aku rasa untuk diri ku nie.. selebih nya aku hanya suka2 letak, bukan ape aku tak mahu orng ingat aku nie jiwang sangat...jet kan brutal..heheh..coz kekadang aku jugak kekeringan idea tuk di catatkan di dalam blog ku ini.
Aku tak tahu nape aku mesti bagi tau semua nie, mungkin kerana ada orng kata aku nie tengah angau kot..tapi percayalah bukan semua lagu tu berkaitan dgn diri ku nie ( tak ada maknanya....bak kata sorang teman). Macam korang nengok kekura kat atas tu inesen je cam tulah jet..wakakakak leh caya ke jet nie. Comel tak kekura tu ermm nama dia tisdot glamour tak nama tu...hehhe..cayang mucuk tisdot..mesti korang jeles kan..korang tak ada kekura cam yg jet ada nie.
Ahaks.. nie tengah mengong lah lah ni..minggu nie keje tak stop..sabtu jet keje sampai petang, ahad keje separuh petang heheh..selasa keje sampai mlm,smlm jet tak keje..tapi jet gegas balik nak masak n uruskan ikan yg abg ipar jet tangkap talapia merah..perghh besar gak..jenuh seh nak menyiangnya...tapi jet tak masak ikan tu smlm..jet buat bee hoon sup je..rini kak jet masaklah ikan tu..dia cuti rini pergi check-up, ermm mlm nie jet keje sampai mlm lagi...ha, tapi kan ada orng lain yg lebih padat jadual kerjanya kan. Macam jet nie apalah sangat ek. Kemudian jet sekarang tengah pening kepala gaks..sebab tunggu jawapan dari para sponsor tuk "Annual Dinner" sepital..ish..ish..jet tak sabar tunggu AGM meting coz orng lain akan ganti tempat jet pulak tuk penggal yg akan datang.
So biarlah orng tu tahu macam mana rasanya nak memuaskan hati manusia nie..heheheh..ingat senang ke..kan betul tak..buat tu salah buat nie salah, kasi tu salah kasi nie salah ade je yg tak betul di mata dia orng tu..sib baik ada tisdot..ada gak jet teman.

3 comments:

~ GAB ~ said...

Peghh... cakap pasal ikan, hari Ahad ni GAB ke Kuala Selangor mancing. Sejak semalam lagi berdebar2 dengan kelengkapan perang yang terhayun2 kat depan rumah, siap dengan Ford Ranger parking kat belakang dapur.

Harap2 dapatlah ikan. Kalau tak dapat, GAB memeng GAB sediakan awal2 lagi ikan utk barbecue. Oh ya BBQ set pun dah dibersihkan... tunggu masa je.

blackwira said...

Hehehe....tengah angau yer. Caya la...

nanies said...

GAB-> ermm bestnya GAB..nani teringin nak ikut orng g mancing nie tapi tak ade geng...erm hope gab dapat bnayk ikan yer...

blackwira-> tak ada maknanya..mana ada tu semua pitnah je..jet cool lah...