2006-11-10

KLCC

2 hari lepas aku ke klcc bersama-sama dengan ayang & ice..beriya-iya minah nie nak ajak tngok wayang, ape lagik oklah tu..ader yg belanja. Tapi ku sampai agak lewat kerana ada mesyuarat pada petang tu. Lepas mesyuarat aku bergegas ke klcc kerana ayang dah lama menunggu, sian dia. Sampai sana aku terus jumpa dengan ice juga, then kami terus membeli tiket wayang..ermmm cerita diva popular..ok gaks ceritanya..kelakarlah...
Tapi yg aku tunggu ialah cerita CINTA tu...hermmm tak sabar rasanya..tngok preview cam best je..kekkeekke. Sblm menonton kami makan..ice lapar sangat.."port yg aku suka mana lagi kat Asia....alah ape ek lupa lah nama last dia...kekekke...tmpat paling best tepi tingkap hujung skett..cam biasa leh nengok orng sekeliling & menjengah ke luar tingkap.
Sambil menunggu mereka berdua beli makanan, mula lah aku duk termenung...layan blues lah beb..teringat peristiwa di laman..then teringat ehem2...pasal kerja..pasal itu ..pasal ini...aku ingat kan balik dari bercuti hari tuu, aku leh rileks kan skett minda nie..yerlah..naik cuti pasti aku sibuk kembali dengan berbagai aktiviti.
Sekarang tiap2 hari aku balik lambat, bukan kerana aku ot..cuma aku tak ada hati nak balik..suppose aku lebih bersemangat untuk bekerja..tapi disebabkan hal2 di sekeliling aku fed-up..aku nie macam keretapi yg tergelincir dari landasan nye. Come on nani...bangunnnn...heheheh..motivate diri sendiri ni. Well tu jelah yg aku nak merapu petang2 , sensorang kat opis nie...salammmmmm

9 comments:

m i n e r a l . . . said...

ooOOoo tgk movie yerk, tak ajak pun :P
eh aku pun tingin nk tgk 'cinta' dh lama tak tgk dato rahim razali berlakon sure kalah jalaluddin hassan heheheeh.

nanies said...

hermm..nanti ape kata kita pakat p tengok reramai cam citer p3 gunung ledang tu...:)

~ GAB ~ said...

GAB nak ikut sekali boleh?

m i n e r a l . . . said...

jom gab... sdg imagine jika gab ungkapkan kata-kata cinta....perhhhhhh

nanies said...

korang aku serius nie...tak kira jom kita pakat p nengok cerita tu..tapi kalu korang semua sibuk..tak pelahh g sensorang pun blehhh...

jaketbiru said...

nak nyamar duk sebelah nani dalam cinema.. masa nani tengok wayang cerita seramm... best ooo kena peluk...

nanies said...

wakakak jkong berjanggut lah nak suruh nani nengok wayang seram...wakakkak..kalu citer katun ke..ermm yg tak seram2 tuu..ok je set aje...seriously nani mmg tak suka nengok citer seram even kat umah ...tak caya tnyer tapir
((tapir ko siaht ke..heheh))

Anonymous said...

kekekeke... aku sihat bagai di pam pam..... biasak arrr

nanies said...

wakaka sihat bgai di pam ek..tapi aku ras tiub ko bocor lah..sebab aku nengok tak naik2 pun...wkakkakakakaka