2006-12-16

Aku

Saat aku menulis nie aku kat opis lagi..semua member dah balik coz ari sabtu so half day keje. Aku pun tak tahu nak nulis ape tapi sejak akhir2 nie, ada saje rasa kurang enak yg bertandang di dlm hati. Satu2 perkara yg ku paling tak suka ialah perasaan sebegini. Puas aku buang segala prasangka yg bersarang di dalam jiwa..tapi ianya macam coklat, sekejap ada dan sekejap hilang. Kekadang membuat aku rasa bosan pada diri sendiri(heheheh ada ke camni). Mengeledah "pantry" kat opis jumpa novel..bacalah...ermm tajuknya "Masihkah Ada Kasih" karya Sharifah Abu Saleh.Novel yg tak setebal mana pun amik masa 2 hari nak abis...tapi baca novel pun tak ilang rasa nie..

Minggu depan hari yg ku nanti, dapat balik kg tapi misi yg utama nak pergi nengok bola sepak, antara hospital aku dan hospital di melaka. Kalau ada rezeki berjumpa dgn chatters di melaka Si Blackwira dan ehem2, tapi tu semua perancangan aje..bab bola mmg pasti. Argghhhhhhh..ape nak jadi ni..benci lah ade perasaan camni..hermm mungkin aku kurang sibuk kot..tu yg terbawa2 perkara yg bukan2...atau aku terlalu sibuk sampai tak ada masa tuk diri sendiri....ish mana satu nie.

Minggu lepas aku beli bear nie..apa lagi kalu bukan kaler biru tu...hehehe my MighTY bear..dan juga tiny bear yg kaler hijau tu...wheheh..best..best..sure korang kata aku cam bebudak kan...belilah satu..tuk anak ke..tuk ehem2 ke..untuk sape je...







4 comments:

Anonymous said...

uwaaaaa..same lah kite..kkdg mcm nih..uwaaaa..waakakakaka.wakakakaka

~ GAB ~ said...

Kesian NANI, banyak persoalan dalam kepala tu.

Lebih mudah jadi orang macam GAB sebab apa yang ada kat depan GAB lalu je. Kekadang orang lain yang kesian tengok GAB tapi GAB sendiri relax je.

nanies said...

mmg selalunya lalu je GAB tapi kekadang tak boleh nak lalu sangkut gaks...

jaketbiru said...

hmmmm ciann nani.. serabut tu mainan perasaan tapi nani kena pastikan adakah perasaan itu terbit dari hati atau terbit dari fikiran..

memang kadangkala planning tak selancar yang diharapkan..

memang andaian kemungkinan seringnya mengusik perasaan..
menimbulkan kekalutan pada diri dan ketidak selesaan akibat hasutan hati yang mebuatkan kita takut menghadapi cabaran..

fakta adalah fakta.. tapi jika fakta dihasut oleh perasaan tanpa pemikiran.. ia akan menjadi rantai ke negatifan ((ada ker ayat nihh))..

cara nide..kalau buntu..kalau sakit hati.. kalau ada perasaan dengki.. amalkan baca auzubillah banyak-banyak dengan tenang dan perlahan...