2006-12-05

Sebelum dan selepas

Hari ada masa skett nak duk kat opis bos dan menggunakan pc nyer..heheh..(kejam tul aku nie), actually aku tak ada benda yg penting nak nulis just saje2 buang masa. Erm seorang lagik rakan telah pun mempunyai blog nyer sendiri..akhirnya..dia menulis juga..meluah kan rasa hati kat blog, lihat dari cara menulis jiwang karat seh mamat nie...hehehehe..

Aku ada buat fotokopi pasal satu buku nie..aku nak kasi kat member aku lah..tapi sape orng nyer biarlah rahsia kang ade pulak kecik ati kat aku coz tak kasi mereka sama, sorylah geng bukan tak mo bg kat u all jugak tapi aku rasa cam suka kasi kat depa nie je...heheheh sekali lagik ya ampunnnn.. Smlm aku keja sensorang kat reception area tuu..letih tul, kerja aku nak kena buat, benda lain pun nak buat jugak..tapi bila dah tugas tu kena lah jalankan dengan amanah tanpa boleh merungut, kalu nak bising2 dlm hati je lah. Then balik rumah ptg skett.. so tidur pun awal lah..tapi tak lah awal snagt lepas borak2 sama tapir...

Kalu nak kata bab hati pulak..mmg selalu kacau je..jiwa ku kacauuuuuuuuu...tapi aku tak kacau orng pun..yerlah kalu nak kata rindu di hati nie..dah tak terkata..orng tu bila nak balik malaysia last aku dengar suara seminggu sblm raya posa hari tu..lepas tu..dah tak ade dah...hahhaha.. sib baik tak meroyan aku nie(rasa orgn mengandung je kot kena penyakit tu). Aku teringat coz ade sorang kwn nie bertaruh dgn pujaan hati cuba tak mo call lah..hemm hamik ko bak kata pepatah melayu" kerana pulut santan binasa" "kerana mulut rasakan kan sakit rindu"..wakakak leh ke wat peribahasa camtu..perosak bahasa tul jet nie...last2 yg lelaki kalah..bagi aku dia tetap kalah..heheh tak kira lah taktik dia camne pun..yg pompuan steady...tapi tuu luaran je , dlm hati tetap bersuara siapakah agaknya si dia berhubung di saat kita tidak bersua muka dan bertukar sms dan bertelefon...hehehehe

Alhamdullilah..aku nyer loan dah approve so tak lama lagi leh lah bikin rumah my parents..yg nie kena minta nasihat pakar..sape lagi tuu..yg duk puchong tu...kekekek. Benda yg aku tak sabar nak buat hujung minggu nie pergi nengok wayang bersama rakan2..pastu hari isnin cutiiii..yihaaa..lepak kat umah best..best...so korang semua itu je...boissss..muahhhh

4 comments:

~ GAB ~ said...

Tajuk "Sebelum dan Selepas" ni mengingatkan GAB kepada iklan menguruskan badan yang selalu kita tengok, gambar sebelum dan gambar selepas. Tapi tak ramai antara kita terfikir yang seterusnya, macam mana gambar yang "Selepas Yang Selepas". GAB rasa tak kurang dari 80% balik pada asal.

Yang bab meroyan tu ubat dia senang je, hantar kat kawasan Taufan Durian, elok lah dia...

Anonymous said...

dah ku agak....tgh angau la tuh..kalo tak kan lahh dok kuar kan lagu bwah tuh...wakakakak.. i know u jet,sjak dalam perut lagi aku dah main ngan ko...kekekek

Anonymous said...

Tak pasal2 kisah aku terbabit sama. Hehehe. Tapi tak per. Kemenangan lum berpihak pada sapa2. Mesti atur strategi untuk menggapai sesuatu impian. Betul tak?????

nanies said...

gab-> ermmm kurus badan ek..cam best je bunyinyer GAB

Arzoo_> yeke kita jumpa lam perut wakakka..bukan ko tngah main cak2 kat atas awan ke...wakakkaak..

anonymous -> heheh..atur lah strategi tu tapi jgn sampai gigit jari..heheh..kalu ada keyakinan segala impian boleh jadi kenyatan..insyallah